ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ -ΓΕΝΑΡΗΣ 21

ΥΛΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ 2

ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΤΕ ΣΕ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΑΡΧΕΙΑ ΣΤΟ e course, Ms TEAMS από το περιβάλλον του μαθήματος

Προαπαιτούμενο:

Παράδοση σχεδίου μαθήματος-Υποχρεωτική εργασία με ημερολόγιο παρατήρησης από τις παρακολουθήσεις και τις συζητήσεις με τους εκπαιδευτικούς όπως πραγματοποιήθηκαν με σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Μάθημα: Διδακτική της Γλώσσας ΙΙ

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟ: (ως 21/1/21) στο:

https://forms.gle/KDCpfaPuuSsUp4Sy6

. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για τον ιστότοπο στο google forms στις ανακοινώσεις για τις εργασίες. ΚΡΙΤΙΚΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ και κάθε άλλη ενασχόληση με το αντικείμενο:

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΉ ΓΛΏΣΣΑ

33-58 και  85-108- 129-140 , 185-196+ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ. Κριτική ανάγνωση και όχι αποστήθιση σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες που προτείνονται.

ΟΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Σσ. 79-116, 143-149, 162 -230.

Η εξέταση του μαθήματος θα πραγματοποιηθεί στο e-course σύμφωνα με τις ώρες έναρξης εξέτασης στο πρόγραμμα της εξεταστικής του Γενάρη 2021.

Θα συνυπολογιστεί το προαπαιτούμενο της παρακολούθησης στο βαθμό που μπόρεσε να υλοποιηθεί και με ανεκτικότητα για την περίσταση.

Για τα συγγράμματα που δεν παραδόθηκαν ακόμα και  θα παραδοθούν εντός της ερχόμενης εβδομάδας ως φυσιολογική συνθήκη λόγω καθυστερήσεων πανδημίας  ενημερώθηκα ότι  θα πρέπει να καλείτε στον εκδότη για αναζήτηση αποστολής με αριθμό αποστολής και ημερομηνία σε περίπτωση καθυστέρησης  μετά την επόμενη εβδομάδα.ΔΗΛ. ΜΕΤΑ ΤΙΣ 20/1/21/

ΣΕ περίπτωση που δεν έχετε λάβει το σύγγραμμα ως την 21η ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2021 ή γενικά το λάβατε με καθυστέρηση θα σας ζητηθεί εκ μέρους μου και να έχετε κρατήσει  το έγγραφο παραλαβής ώστε να ληφθεί υπόψη απαλλακτικά  για το ερώτημα που αφορά το σύγγραμμα στην εξέταση. Αν δεν λάβατε καθόλου το σύγγραμμα μέχρι την ημερομηνία εξέτασης : Θα υπάρξει για αυτή την περίπτωση εναλλακτικό ερώτημα. Συνολικά,  μετρά η συμμετοχή σας στο μάθημα , η καλή γνώση Ελληνικών, πιθανές προαιρετικές εργασίες που κατατέθηκαν από τους φοιτητές και φοιτήτριες που έχουν δηλώσει το μάθημα. Σε κάθε περίπτωση πολλά από τα υποχρεωτικά στοιχεία των απαιτήσεων για το μάθημα όπως αναφέρεται στον οδηγό σπουδών προσαρμόζονται στις συνθήκες πανδημίας και μειώνονται οι προσδοκίες χωρίς αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτείται η προσωπική προσπάθεια και το ενδιαφέρον για μελέτη στο γλωσσικό μάθημα. Ακρόαση, Ομιλία, Γραφή και Ανάγνωση θα αφορούν τους άξονες διδακτικής εφαρμογής και θεωρητικού υποβάθρου. Ωστόσο κρίνεται σημαντική η συνεργασία σας και η ευελιξία σας στην παρούσα συνθήκη, ό,τι κι αν προκύψει. Η εμπειρία του Ιουνίου έδειξε ότι οι εξετάσειςγραπτώς στο Μs TEAMS δεν λειτούργησαν ακόμα με την αρωγή των εμπειρογνωμόνων. Η συνθήκη εξέτασης στο e course  είναι η άλλη μας επιλογή με την  αγαθή μου προαίρεση να εμπιστεύομαι τι γίνεται πίσω από τις κάμερες σαν να είστε δια ζώσης.  Ευχαριστώ για την ειλικρινή σας προσπάθεια και υποδειγματική συνεργασία στα μαθήματα
ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ:

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.

ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΦΗΓΗΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ

Ισχύει η ίδια κριτική μελέτη των συγγραμμάτων με ανοιχτά βιβλία και στο ίδιο πνεύμα με όσα αναφέρονται για το προηγούμενο μάθημα (ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑΣ ΙΙ)  χωρίς καμία υποχρέωση για παράδοση υποχρεωτικής εργασίας. Θα ληφθούν υπόψη προαιρετικές-προσθετικές εργασίες συνδυαστικά με το γραπτό σας  όπως ανακοινώθηκαν στο σύνδεσμο Google https://forms.gle/Z11WcB66zJkz7sjF7

Προθεσμία 20/1/21, περισσότερα σε ανακοίνωση που υπάρχει στο TEAMS στο περιβάλλον του μαθήματος.

 

Η εξέταση του μαθήματος θα πραγματοποιηθεί στο e-course σύμφωνα με τις ώρες έναρξης εξέτασης στο πρόγραμμα της εξεταστικής του Γενάρη 2021.

Επειδή είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση της μεθόδου δεν γνωρίζω στην παρούσα φάση περισσότερα και αναμένω την ενημέρωση τεχνικών και ειδικών στην πληροφορική στο πανεπιστήμιο. ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΣΑΣ ΤΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ(ΤΙΤΛΟΙ ΕΤΓΑΣΙΩΝ), ΠΟΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ(ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ) (θα συμβάλει θετικά στην βαθμολογία σας)

Τεχνικές Αφηγηματικού Λόγου στην εκπαιδευτική πράξη

1.Από τη Μυστική Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας» ως σύγγραμμα , επιλέξτε ένα απόσπασμα πάνω στο οποίο θα ζητηθεί να δουλέψετε για την εξέταση. ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΛΟΓΩ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ…

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός σελίδων και υποχρεωτικά πεδία. Μπορεί να είναι ένα κεφάλαιο από την αρχή, τη μέση ή το τέλος της διήγησης.-αφήγησης.

 

2.Από το Βιβλίο-Σύγγραμμα

Από το βιβλίο Η συμβολή του Dante Alighieri στη διδακτική των ζωντανών γλωσσών μελέτη στο έργο του Η Ευγλωττία της Μητρικής Γλώσσας

ΣΣ. 19-62, σς. 91-136, σς. 181-219.

3. Να έχετε κοντά σας ένα σύντομο αφήγημα της επιλογής σας που σας αρέσει σε περίπτωση που ζητηθεί να απαντήσετε σε ερώτημα σχετικό ανοικτού τύπου. Αρκεί η περίληψη περιεχομένου μιας παραγράφου ή ο τίτλος και ο συγγραφέας-εκδοτικός οίκος. Ως απλή αναφορά.
Επειδή είναι η πρώτη φορά που κάνω χρήση της μεθόδου μέσω e course , όσο κι εσείς(Στο s teams η γραπτή εξέταση μαθημάτων θεωρητικής κατεύθυνσης ήταν   άκαρπες το περασμένο εξάμηνο έστω κι αν όλοι οι τεχνικοί προσπάθησαν και προγραμμάτισαν την πλατφόρμα. Ως εκ τούτου με την νέα προσπάθεια που μαζί θα κάνουμε στο e course …δεν γνωρίζω στην παρούσα φάση περισσότερα.  από εσάς  και αναμένω την ενημέρωση τεχνικών και ειδικών στην πληροφορική στο πανεπιστήμιο μαζί με το εγχειρίδιο χρήσης που μας έχουν δώσει. Ασφαλώς είναι σαν να μας δίνουν φυλλάδιο για το πώς να μάθουμε κολύμπι στο διαδίκτυο για να δημιουργήσουμε σωστές και δίκαιες εξετάσεις .Αυτό σας παρακαλώ να το συνεθδητοποίσετε για τον μεγάλο αγώνα που κάνουν αυτή την περίοδο οι καθηγητές σας χωρίς βοήθεια από πουθενά και χωρίς υποχρέωση γνώσης υπολογιστών σε πρωτόγνωρα συστήματα εξέτασης Για αυτό το λόγο επικαλούμαι τη λογική σας και την ψυχραιμία σας στο μεγάλο αγώνα που κάνουμε να κρατάμε ανοιχτό στο εξάμηνο τον πνευματικό κύκλο των διαλέξεων που έχουμε  και να μην χάνεται το νόημα αλλά και το εξάμηνο σε εξεταστικές όπως για τα δικά μου μαθήματα που έχουν σε μεγάλο βαθμό και  εργαστηριακό χαρακτήρα..

ΠΡΟΣΟΧΗΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ : ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΤΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ(ΤΙΤΛΟΙ ΕΤΓΑΣΙΩΝ), ΠΟΣΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΤΕ ΜΕ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ(ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ) (θα συμβάλει θετικά στην βαθμολογία σας)

 

Άλλο υλικό περί σχημάτων λόγου και αφηγηματικών τεχνικών που υπάρχουν στη θέση Αρχεία/FILES  στο MS TEAMS,(class material) , στο  E course και σε άλλες πηγές που θα ανατρέξετε με δική σας βούληση και προσανατολισμό την παιδική ηλικία (ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΛΕΙΟ), στο ακροατήριο,  είναι μία καλή πρακτική προετοιμασίας σας στην περίπτωσή μας για τις εξετάσεις. Κουκλοθέατρο, κινηματογραφική , εικαστική αφήγηση κ.λπ. παιδικά εικονογραφημένα, λογοτεχνικά και άλλα αφηγήματα στο προφορικό και γραπτό λόγο μας ενδιαφέρουν. Δείτε πάλι τις σημειώσεις από τις συναντήσεις μαθημάτων στο Ms TEAMS ως επανάληψη πεπραγμένων

Να έχετε μαζί φοιτητική ή αστυνομική ταυτότητα, δυνατότητα για κάμερα αν είναι δυνατόν και πρόσβαση σε υπολογιστή με ίντερνετ. Επίσης, αν είναι εφικτό-να έχετε δυνατότητα για  κινητό τηλέφωνο με χρήση κάμερας για φωτογραφία (smart phone) για την ημέρα εξέτασης. Σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά με τη σύνδεσή σας,  ώστε να γράψετε σε χαρτί, με στυλό μπλε, να φωτογραφήσετε και να αποστείλετε το γραπτό σας σε διεύθυνση που θα σας κοινοποιηθεί την ώρα της εξέτασης.  Αν σας συμβεί μια αδιαθεσία και αισθανθείτε άσχημα στην υγεία σας να μεριμνήσετε πρώτα για αυτό και μετά θα δώσουμε εναλλακτική λύση για την εξέταση σε ιδιάζουσα περίπτωση. Θα υπάρχει ικανός χρόνος ανάπτυξης και απάντησης των θεμάτων και κατανόηση προκειμένου να υπερβούμε τεχνικές δυσκολίες με καλή διάθεση. Υπενθυμίζω ότι ο αριθμός των δηλώσεων του δεύτερου μαθήματος αγγίζει τους 300 ως επιλεγόμενο και απαιτείται χρόνος και κατανόηση από την πλευρά των φοιτητών προς τους διδάσκοντες και από τους διδάσκοντες προς τους φοιτητές για την ομαλή εξέλιξη της εξεταστικής περιόδου.

Τα επιλεγόμενα μαθήματα μπορούν να δοθούν και σε άλλο χρόνο –εξεταστική περίοδο. Πρώτα η υγεία σας, στην περίπτωσή μας αυτό το ακαδημαϊκό έτος. H κατάσταση που ζούμε είναι πρωτόγνωρη για όλους και όλες μας . Τίποτα δεν προγραμματίζεται μακροπρόθεσμα και το ζητούμενο είναι να καταφέρνουμε να προχωράμε μέσα από τις δυσκολίες και να γινόμαστε καλύτερα εκπαιδευμένοι σε διαχείριση πρακτικών ζητημάτων με καλή διάθεση.  Διαπιστώθηκε αρκετός εκνευρισμός για την παράδοση συγγραμμάτων , τον τρόπο ηλεκτρονικής εξέτασης- Δεν έχουμε εκπαιδευτεί για αυτό, μαθαίνουμε μαζί.

Σε άλλη περίπτωση θα έπρεπε να αποφασίσουμε αν θα μείνει κλειστό το πανεπιστήμιο και θα ανασταλεί η διδασκαλία των μαθημάτων .Με γνώμονα το καλύτερο δυνατό με όσα μέσα έχουμε, εύχομαι καλή εξεταστική. ¨ΩΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ με τη διδάσκουσα ισχύουν κάθε Δευτέρα απόγευμα όπως έχει υλοποιηθεί με τους κωδικούς που ανακοινώθηκαν για έκτακτες ανάγκες .Να έχετε κατά νου την πιθανότητα νέας ανακοίνωσης για τα μαθήματά μου. Χωρίς να αναιρείται κάτι από όσα λέγονται εδώ για την εξέταση                                                 Σμαράγδα Παπαδοπούλου