Ανακοινώσεις Τμήματος
- Πρακτική Άσκηση Ακαδημαϊκού Έτους 2025-2026: Ενημερωτικές Εκδηλώσεις
Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης…
Περισσότερα » - Απόφαση κατάρτισης προσωρινών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων για την παροχή διδακτικού έργου κατά το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2025-2026 στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης , στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων»
ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΙΝΑΚΩΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ…
Περισσότερα »
Ανακοινώσεις Διδασκόντων
- Υποστήριξη Διπλωματικής Εργασίας [Χρήστος Βάρφης]
Ο μεταπτυχιακός φοιτητής του…
Περισσότερα » - Υποστήριξη Διπλωματικής Εργασίας [Νικολέττα Χρηστίδη]
Η μεταπτυχιακή φοιτήτρια του…
Περισσότερα » - Διϊδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Ηλεκτρονική Μάθηση – Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση”
Διϊδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών…
Περισσότερα »













Οι αλλαγές που έχουν επέλθει και τα άλματα προόδου που έχουν συντελεσθεί κυρίως κατά τη διάρκεια του 20ού αι., σκιαγραφούν για τον αιώνα που άρχισε μια κοινωνία πολύ διαφορετική από εκείνη που γνωρίσαμε μέχρι τώρα…
Η εκπαίδευση, βασικό κοινωνικό αγαθό και θεμέλιο κάθε κοινωνικής αλλαγής, ασφαλώς δεν πρέπει και δεν μπορεί να υστερεί, όσον αφορά το βαθμό ανταπόκρισης, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται και στις προτεραιότητες της εποχής. Υπάρχει επομένως μια συνεχής και αδήριτη ανάγκη διαρκούς αναμόρφωσης των εκπαιδευτικών «πραγμάτων» σε όλες τις βαθμίδες και τα επίπεδα και προσαρμογής τους στις νέες συνθήκες που κάθε φορά διαμορφώνονται.
Ο πρώτος που καλείται να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα κάθε αλλαγής είναι ο εκπαιδευτικός και γι’ αυτό μεγάλη βαρύτητα θα πρέπει να δίνεται τόσο στην αρχική του κατάρτιση όσο και στην επιμόρφωση και τη μετεκπαίδευσή του. Κάτω από αυτές τις συνθήκες τα νέα επιστημονικά-κοινωνικά-οικονομικά- τεχνολογικά δεδομένα και οι ανάγκες που διαμορφώνονται επιβάλλουν την αναθεώρηση-συνεχή βελτίωση της παρεχόμενης, στον μελλοντικό δάσκαλο και επιστήμονα των κλάδων των Επιστημών της Αγωγής εκπαίδευσης από τα αντίστοιχα Παιδαγωγικά Τμήματα.
Οι παραπάνω προβληματισμοί αποτέλεσαν οδηγό για τη διαμόρφωση του Προγράμματος Σπουδών από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το Τμήμα έχοντας την πίστη ότι ο δάσκαλος, ο εκπαιδευτικός εν γένει, θα πρέπει να ανανεώνεται τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, υλοποιεί ένα πρόγραμμα σπουδών το οποίο θεωρούμε ότι είναι σε θέση να καλύψει σε επιστημονικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο όχι μόνο τις τρέχουσες αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες ενός σύγχρονου και απαιτητικού εκπαιδευτικού συστήματος. Η παραπάνω άποψη αντικατοπτρίζεται στον παρόντα Οδηγό Σπουδών ο οποίος αποδίδει την ταυτότητα του Τμήματος και προβάλλει τη «φιλοσοφία» του. Περιέχει τη λειτουργική δομή του Τμήματος, την ακαδημαϊκή-διδακτική του οργάνωση καθώς και κανονιστικές διατάξεις και είναι διαρθρωμένος κατά τέτοιο τρόπο που να εξυπηρετεί πρώτιστα τις ανάγκες ενημέρωσης των φοιτητών/ριών του Τμήματος σε θέματα οργάνωσης των σπουδών τους.